jbitex

خرید و فروش ماینر , اخبار ارز دیجیتال , صرافی ارز دیجیتال , خرید بیت کوین , ارز دیجیتال

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

Coinbase IPO یک "لحظه حوضه" برای تنظیم رمزنگاری است: Caitlin Long

مهدی پاسبان کسرینه | جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹ ق.ظ

Coinbase IPO یک "لحظه حوضه" برای تنظیم رمزنگاری است: Caitlin Long
مدیر عامل بانک پیشگام دیجیتال Avanti Bank & Trust ، کیتلین لانگ ، پیش بینی کرده است که IPO Coinbase در آینده مجریان نظارت را مجبور به ارائه وضوح در بخش رمزنگاری می کند.

7068
تعداد بازدیدها
22
کل سهام
به مقاله گوش دهید

1:49
Coinbase IPO یک "لحظه حوضه" برای تنظیم رمزنگاری است: Caitlin LongNEWS


کیتلین لانگ ، بنیانگذار بانک دارایی های دیجیتال مستقر در وایومینگ ، Avanti Bank & Trust ، پیش بینی کرده است که عرضه اولیه سهام Coinbase "لحظه ای جذاب" برای تنظیم ارزهای رمزپایه خواهد بود.

Long در سخنرانی در کنار کمستر SEC ، Hester Peirce در جریان رویداد Blockcoin و Real Vision "بیت کوین در دنیای واقعی" در تاریخ 5 فوریه ، لانگ حدس زد که IPO مبادلات رمزنگاری پیشرو ایالات متحده احتمالاً "دست" SEC را برای ایجاد سابقه برای "مجبور" می کند بسیاری از موارد نظارتی برجسته در بخش دارایی های دیجیتال نقش مهمی دارند.

طولانی تأکید کرد که SEC با استفاده از "شانه دندان ریز" دفترچه Coinbase را بررسی می کند ، با بیان:

"آنچه که دنیا قرار است هنگام اجرایی شدن این دفترچه بررسی کند ، این است که همه آنچه در آن است با SEC مناسب است."
Long با اشاره به حذف نامهای اخیر توکن XRP Ripple از ده ها صرافی پس از ادعای SEC مبنی بر اینکه این یک پیشنهاد امنیتی بدون مجوز است ، Long ادعا می کند که IPO SEC را مجبور می کند در مورد سایر نشانه هایی که به عنوان اوراق بهادار مشکوک است و در حال حاضر در Coinbase معامله می کند ، احکام محکم صادر کند. :

"تا حدی که اوراق بهادار وجود دارد که هنوز اوراق بهادار تلقی نشده است ، اما در واقع وجود دارد و آنها از طریق سیستم عامل Coinbase معامله می کنند [...] من فکر می کنم که IPO به نوعی موضوع را مجبور می کند."
علی رغم اینکه اظهار داشت جامعه رمزنگاری به دلیل IPO Coinbase شفافیت بیشتری در مورد موضوعات کلیدی دریافت خواهد کرد ، لانگ تأکید کرد که "لزوماً آنقدر که امیدواریم سیاه و سفید نباشد ، اما وضوح بیشتری خواهیم داشت."

به دنبال سالها گمانه زنی در سراسر جامعه رمزنگاری ، Coinbase پس از ثبت پیش نویس ثبت در SEC ، قصد دارد در سه ماهه اول سال جاری میلادی در ماه دسامبر علنی شود.

هفته گذشته ، Coinbase فاش کرد که به دنبال انجام عرضه عمومی خود با لیست مستقیم و نه یک IPO معمولی است ، به سهامداران شرکت اجازه می دهد سهام خود را مستقیماً بدون قفل سهام به مردم بفروشند.

  • مهدی پاسبان کسرینه

بیت کوین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی